Sista sommarlovet

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev någonting här vilket är på grund av att jag har haft världens bästa sommarlov. Jag har njutit av varje dag, gjort saker jag aldrig gjort förut, haft två sommarjobb vilket var en stor utmaning då jag tidigare år inte haft ett enda jobb, umgåts massor med mina nära och kära verkligen tagit vara på all tid jag kan med dom personer jag älskar, träffat massor av nya människor vilket alltid är roligt och sen avslutade jag med en resa till Spanien - Puerto Banus med hela familjen, vi tog igen massa tid vi missat och kom överens hela semestern vilket var himla skönt.

Nu har jag precis börjat sista året på gymnasiet och jag kan inte vara gladare över att jag nu endast har ett år kvar innan jag får ge mig ut i världen på riktigt. Kommer jobba en hel del även nu i höst men ska verkligen lägga all tid som finns till skolan så jag går ut med betyg jag är nöjd och stolt över, för jag vet att jag kan om jag vill. Sen fyller jag 18 år här i höst så jag ser även fram emot det väldigt mycket. Kämpar på med att övningsköra, har dock inte haft den tid jag velat nu i sommar till att övningsköra men det ska jag prioritera nu i höst för jag vill och ska verkligen ha mitt körkort inom snar framtid!

Såklart kommer det en hel del tråkigheter också men det tänker jag se bort ifrån nu och bara njuta och ha ett underbart sista år i skolan innan jag är fri till att göra exakt vad jag vill med mitt liv!


Kommer att lägga ut bilder från Spanien och resten av sommaren när jag får tid någon dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback